Kubat pewnie wygrywa 1. rundę Rajdowego Pucharu Polski

Mateusz Kubat, wygrywając 4 z 6 odcinków specjalnych objął prowadzenie po pierwszej rundzie Rajdowego Pucharu Polski. Kierowca Hondy Civic Type-r pokonał drugiego na mecie Kacpra Wróblewskiego o 48,8s.

Kubat oddał tylko dwa odcinki - drugi Jarosławowi Szei (który został na trzeciej próbie) i ostatni Adamowi Tomaszkowi, widniejącemu na wynikach na trzeciej pozycji. Zawodnik jechał jednak nieklasyfikowanym w klasyfikacji generalnej Mitsubishi Lancerem evo X (zdobywał punkty tylko w N4/31).

Trzecie miejsce i 10 punktów zdobył zatem Patryk Łączka (Honda Civic Type-r), tracąc 2:10,1 do zwycięzcy. Kolejna pozycja to Piotr Kalinowski (+2:33,4), piąty Damian Wawrzyczek (+2:39,5).

Klasę N4/31 wygrywa Tomaszek, 5 - Kubat, Astra - Czerwiński, 6 - Wawrzyczek, 8 - Malinowski. E30 to zwycięstwo Smorawińskiego, HRPP+20 to tryumf Hercunia, 9 - Kurpa, 7 - Głucha.

Mateusz Kubat: Bardzo cieszę się z przebiegu tego rajdu . Na początku zapowiadało się na pasjonującą walkę z Jarkiem Szeją, który niestety zakończył jazdę na 3 os. Po wygraniu pierwszej pętli na drugą wyjechaliśmy na tym samym komplecie opon, które pod koniec rajdu były już mocno zużyte. Warunki panujące na trasie były bardzo trudne, z każdym przejazdem na drodze pojawiało się coraz więcej brudu, dlatego jestem bardzo zadowolony, że moje czasy z poprzednich przejazdów ulegały poprawie, mimo gorszych warunków i zużytych opon. Ogólnie mieliśmy sporą frajdę z jazdy, a wynik na mecie pozwala optymistycznie patrzeć na resztę sezonu. Chciałbym bardzo podziękować moim sponsorom firmom i instytucjom: Trans Ziem, Bochnia Miasto Soli, Wydział Promocji i Rozwoju Miasta Bochni, Platinum Oil, Miloo Electronics, Kaps, Mountval, MAC Soft za wsparcie, bez którego start w tym rajdzie nie byłby możliwy.

 Wyniki 41. Rajdu Świdnickiego-KRAUSE:
1. Kubat/Jurgała Honda Civic Type-R 48:07,0
2. Wróblewski/Borko Renault Clio +48,8
3.* Tomaszek/Drahan Mitsubishi Lancer Evo X +1:06,5
4. Łączka/Milej Honda Civic Type-R +2:10.1
5. Kalinowski/Białowąs Renault Clio +2:33.4
6. Wawrzyczek/Gaś Honda Civic VTI +2:39.5
7. Mularczyk/Pochroń Citroen C2 +2:41.7
8. Smorawiński/Banach BMW 318 IS +2:47.4
9. Skucha-Cienciała/Ogierman Honda Civic Type-R +2:58.8
10.* Sochoń/Bosek Mitsubishi Lancer Evo IX +3:13.4

* nieliczeni w klasyfikacji generalnej (tylko w klasie N4/31)

Samochody: 
Źródło newsa: 
Źródło zdjęcia: 
Share

News

Mistrzowskie korony w Rallycrosie rozdzielone…
Powiedzieć, że ktoś sięgnął po koronę jest w obecnej sytuacji epidemicznej... więcej
Komunikat Federacji Słowackiej SAMS w sprawie odwołania zawodów Rallycross/Autocross
Biuro Sportu i Turystyki Polskiego Związku Motorowego publikuje poniżej treść... więcej
4 runda MPRC i PPAC na Autodromie Słomczyn
Biuro Sportu i Turystyki PZM informuje, że Prezydium Zarządu Głównego Polskiego... więcej
Deszczowy finisz Mistrzostw Polski
Deszczowa aura towarzyszyła kierowcom podczas ostatniej rundy Wyścigowych... więcej
Rekordowy finał WSMP. Mistrzowie wyłonieni w deszczu
Rekordowa frekwencja finałowej rundy, mocno obsadzone puchary i walka koło w... więcej
Sukces Kajetanowicza i Szczepaniaka, drugie miejsce w Rajdzie Sardynii!
Kolejny świetny występ Kajetana Kajetanowicza i Macieja Szczepaniaka w... więcej
Kajetanowicz i Szczepaniak wiceliderami przed finałowym etapem Rajdu Sardynii
Sobota świetnie układała się dla polskich sportowców.Na szutrowych drogach... więcej

Strony

- Archiwum