Puchar Polski Pit Bike SM z nowym partnerem strategicznym

Do tej pory cykl zmagań na asfalcie skierowany do miłośników jazdy na mniejszych dwóch kołach, odbywał się dzięki połączonym siłom dwóch marek minimotocykli: Pit Bike MRF oraz YCF Polska. W sezonie 2020 do tego grona dołącza nowa marka: Kayo Moto.

Kayo Moto wesprze dyscyplinę pit bike
To dobre wiadomości dla wszystkich miłośników i zawodników małych dwóch kółek. -Bardzo cieszymy się, że idea rozwoju motorsportu od najmłodszych lat spotyka się z entuzjazmem kolejnej marki. Tylko dzięki współpracy importerów marek minimotocykli jesteśmy w stanie organizować oba nasze flagowe cykle: Puchar i Mistrzostwa Polski Pit Bike SM oraz Pit Bike Cup, na najwyższym poziomie. Dyscyplina pit bike to podwaliny dla całego motorsportu, dlatego ważne jest, by od małego dawać zawodnikom możliwości na rozwój w sportowym duchu- mówi Łukasz Pawlikowski, z toruńskiego klubu MX otopit, który jest organizatorem wydarzeń.
 

Nie tylko MiniGP
Do tej pory na polskim rynku dostępne były głównie minimotocykle Kayo MiniGP, teraz się to zmieni, nowy importer rozszerza wachlarz swojej dystrybucji o kolejne pojazdy. Będą to pit bike, łącznie z tymi dla najmłodszych kilkuletnich dzieci, dirtbike’i na dużych kołach, głównie o pojemności 250cc, w różnych konfiguracjach oraz czterokołowce: rekreacyjne oraz użytkowe. Quady to pojazdy od 70cc do 300cc dla dzieci dorosłych i młodzieży. Wejście Kayo Moto na polski rynek wiąże się również z zaangażowaniem marki w rozwój tej dyscypliny. -Od samych początków Kayo Moto duży nacisk położony był na szkolenie dzieci i młodzieży. Na terenie fabryki prowadzona jest szkółka dla najmłodszych riderów. Kayo pojawiając się na rynku polskim dołącza do mecenasów sportu i będzie wspierało na równi z markami  MRF i YCF rywalizację zarówno na torach asfaltowych jak i off-road- tłumaczy Maciej Merchel, generalny dystrybutor marki Kayo w naszym kraju.

Kayo Moto powstało w 2002 roku i jest marką globalną produkującą na cały świat. Kadra zarządzająca, właściciele oraz inżynierowie pracujący w fimmie, wcześniej mocno powiązani z koncernem Hondy. Warto wspomnieć, że hiszpański IMR, angielski Stomp to właśnie produkty prosto z fabryki Kayo. Znajdziecie je we Włoszech, Rosji, czy USA. 

Pierwszą rundę Pucharu Polski Pit Bike SM organizatorzy zaplanowali na 2 maja 2020 na koszalińskim Motoparku, gdyby sytuacja w naszym kraju nie uległa zmianie, a zawody będą musiały być przełożone, rezerwowo pojawia się data 12-13 czerwca, na tym samym obiekcie.

Share

News

Giemza z Pucharem Świata
Drugi junior na mecie Baja Portalegre 500, Maciej Giemza wygrał FIM Bajas World... więcej
Tor Mórkowo na finał Pit Bike Cup
Organizacja rundy na nowym obiekcie, była sporym zaskoczeniem dla większości... więcej
Pit Bike Cup jedzie do Leszna! Ta runda to nowość w kalendarzu
Sezon przewidywał tylko i wyłącznie rozgrywki na dobrze znanym zawodnikom... więcej
Znamy zdobywców Pucharu Polski w Motocrossie!
Do Lipna w miniony weekend zjechało się około 120 zawodników, by rywalizować w... więcej
MIROSŁAW MALEC
Z głębokim żalem zawiadamiamy, że 15 października 2020 roku zmarł w wieku 84 lat... więcej
Czas na ostateczną rozgrywkę Pucharu Polski
Motocrossowy sezon zmagań na szczeblu centralnym kończymy drugą i jednocześnie... więcej
Deszczowy finał Pucharu Polski Pit Bike SM w Bydgoszczy
Ciężkie warunki czekały na zawodników dyscypliny pit bike. Na mokrym torze do... więcej
Ekipa ORLEN Team na mecie Rajdu Andaluzji
Odbywający się między 6 a 10 października rajd Andaluzji można unać za udany,... więcej
Pierwszy raz Przygońskiego – Rajd Wysoka Grzęda Baja Drawsko Pomorskie 2020 rozstrzygnięty
Kuba Przygoński i Timo Gottschalk w Toyocie Hilux wygrali rajd Wysoka Grzęda... więcej
e-Trial sportem pokazowym podczas III Igrzysk Europejskich
Prezes PKOl Andrzej Kraśnicki spotkał się z Jorge Viegas’em –... więcej

Strony

- Archiwum