43. Rajd Suwalski - 19.05.2024 r.
W imieniu Automobilklubu Suwałki zapraszamy na 43. Rajd Suwalski... więcej
TURYSTYCZNY RAJD SAMOCHODOWY „PODLASKIE ZA KÓŁKIEM: KRUSZYNIANY - NA STYKU KULTUR” - 20.04.2024 r. – relacja
W dniu 20 kwietnia 2024 roku (sobota) odbył się Turystyczny Rajd Samochodowy... więcej
Dzień Ziemi 2024
Dzień Ziemi co roku obchodzimy 22 kwietnia. Święto przypomina o znaczeniu... więcej
Rajd Łap – II runda STAG SMB i RSMOB 2024 – 13.04.2024 r. – relacja
13 kwietnia 2024 r. miasto Łapy było świadkiem emocjonujących zmagań... więcej
Maluchy na pomoc dzieciom
Ruszył program wspierający najmłodsze ofiary wypadków drogowych. Fundacja... więcej
Wielkanoc 2024
Spokojnych, radosnych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych życzy Zarząd... więcej
TURYSTYCZNY RAJD SAMOCHODOWY „PODLASKIE ZA KÓŁKIEM: KRUSZYNIANY – NA STYKU KULTUR” - 20.04.2024 r.
Automobilklub Podlaski i Zarząd Okręgowy PZM w Białymstoku serdecznie... więcej
Nowy Członek Wspierający PZM – ,,Auto Park”
Z wielką radością informujemy, że do grona członków wspierających Polskiego... więcej
Rajd Łap – II runda STAG SMB i RSMOB 2024 – 13.04.2024 r.
W imieniu Automobilklubu Podlaskiego z radością ogłaszamy, że zbliża się... więcej

Kampania #3500LIVES ma nowych ambasadorów

16.04.2021 r. ruszyła nowa odsłona światowej kampanii BRD „FIA-JCDecaux #3500LIVES”. Kampania nabrała tempa dzięki wprowadzeniu nowej grafiki łącząc kierowcę wyścigowego Formuły 1 FIA, Micka Schumachera i mistrza świata UCI Road World 2020, Juliana Alaphilippe. Ten nowy element kampanii ma na celu uświadomienie potrzeby dzielenia drogi między różnymi typami użytkowników dróg.

Więcej informacji tutaj

Zarząd Okręgowy PZM: 
Kategorie: 

Galeria