I. Organizator imprezy :
Automobilklub Elbląski na zlecenie ZO PZM w Olsztynie przy współudziale :
- Spółki „AUTO – EL” w Elblągu i PZM OZDG w Gdyni
II. Komitet Organizacyjny :
Komandor - Marek Chmielewski
Vce Komandor - Stanisław Lecheta
Sędzia Główny - Andrzej Zieliński
Biuro Rajdu - Jan Popławski
Członek - Marek Zabłocki
III. Zgłoszenia i wpisowe :
3.1. Podając imię i nazwisko kierowcy i pilota zgłoszenia należy kierować telefonicznie do:
- Jana Popławskiego tel. 607595525
IV. Termin i miejsce startu :
Impreza odbędzie się w dniu 12 maja 2012 roku.
Uczestnicy winni zgłosić się w czasie przewidzianym w programie imprezy w Elblągu przy ul. Nowodworskiej 46 na parkingu PZM (Peugeot, Fiat)
I Eliminacja odbędzie się wg Regulaminu NSMO Warmińsko Mazurskiego na rok 2012.
V. Konkurencje i punktacja :
5.1 Jazdy po trasie długości około 20 km składająca się z dwóch odcinków z opisem
nawigacyjnym.
5.2 Konkursu testowego ze znajomości przepisów kodeksu drogowego.
5.3 Próby sprawności kierowania pojazdem.
Punktacja poszczególnych konkurencji zostanie podana podczas odprawy technicznej w
dniu imprezy.
VI. Nagrody :
Przewiduje się następujące nagrody dla zawodników sklasyfikowanych w klasyfikacji indywidualnej (dla kierowcy i pilota) :
Od I do III miejsce - nagrody rzeczowe.
VII. Program imprezy :
9,30 - 9,50 - przyjmowanie uczestników przy Salonie Peugeot,
9,50 - 10,00 - odprawa techniczna uczestników I Eliminacji NSMO,
10,10 - 10,30 - otwarta jazda sprawnościowa o puchar dyrektora WORD,
10,30 - 10,45 - konkurs testowy ze znajomości przepisów kodeksu drogowego i próba
sprawności kierowania pojazdem.
10,35 - 13,00 - pokonywanie trasy odcinków nawigacyjnych,
13,15 - 13,30 - ogłoszenie wyników i rozdanie nagród
Komitet Organizacyjny