Zapraszamy na 3 Retro Majówkę - I Runda Weteranów Szos
Federacja Zmotoryzowanych serdecznie zaprasza na III Turystyczną Retro Majówkę... więcej
Szwajcaria Podlaska 2024 już 14 kwietnia!!! ZAPRASZAMY
Automobilklub Bialskopodlaski zaprasza na Turystyczny Rajd Samochodowy, 2 rundę... więcej
V Rajd Ziemi Lubelskiej - II runda MPPZ - zaproszenie
Federacja Zmotoryzowanych serdecznie zaprasza do Lublina na  V Rajd... więcej
III Super Sprint Puchar Budomex 24.03.2024
W ramach Pucharu Budomex odbędzie się:III Super Sprint – Amatorska... więcej
II Super Sprint - Puchar Elizówka
W ramach Pucharu Elizówka(I runda) odbędzie się:II Super Sprint –... więcej
Podsumowanie sezonu 2023
Już w najbliższą sobotę tj. 3 lutego w siedzibie PZM  w Lublinie, odbędzie... więcej
Bartosz Zmazlik o krok od zdobycia tytułu Najlepszego Sportowca Roku 2023
Bartosz Zmarzlik, podobnie jak rok temu, zajął 2. miejsce w Plebiscycie... więcej
Relacja z 5 Rajdu Bialskiego
5. Rajd Bialski odbył się 30 grudnia 2023, tuż przed nowym rokiem:-) Impreza... więcej
Klasyfikacja Turystyczno Motorowych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego 2023
Za nami sezon 2023, poniżej klasyfikacja końcowa Turystyczno Motorowych... więcej

Super Sprint 700. lecia Miasta Lublin

REGULAMIN UZUPEŁNIAJĄCY

1. INFORMACJE WSTĘPNE

Impreza organizowana jest w oparciu o Regulamin Pucharu Okręgu Lubelskiego w Super Sprintach ‘2017, uzupełniony niniejszym Regulaminem Uzupełniającym i będzie 6.. rundą tego Pucharu. Impreza odbędzie się w dniu 3 września 2017 roku na terenie Ośrodka Doskonalenia Techniki Jazdy WORD w Lublinie przy ul. Grygowej 32. Wiza nr 16/17

Puchary otrzymają trzej najlepsi kierowcy w klasyfikacji generalnej i trzej najlepsi kierowcy w klasach. Samochody podzielone zostaną na klasy zgodnie z Regulaminem POL RallySprint:

  • klasa 1 – do 1300 ccm

  • klasa 2 – od 1301 ccm do 1600 ccm

  • klasa 3 – od 1601 ccm do 2000 ccm

  • klasa 4 – powyżej 2000 ccm

  • klasa 5 – historyczna (samochody powyżej 25 lat).

Klasę stanowi każda liczba dopuszczonych samochodów.

Organizatorem imprezy jest Automobilklub Chełmski, 22-100 Chełm, ul. Strażacka 4,
tel. 502 342 117, e-mail: akchelmski@hoga.pl, internet: www.automobilklub.chelm.pl

 

2. WŁADZE IMPREZY

Dyrektor imprezy - Grzegorz Gorczyca (kl. I)

Sędziowie – Maciej Gorczyca (kl. I), Tomasz Jędruszak (kl. I), Michał Kawka (kl. I).

 

3. PROGRAM IMPREZY

12:00-12:20 – przyjmowanie uczestników, odbiór administracyjny;

12:30 – ogłoszenie listy startowej, odprawa;

12:40 – zapoznanie z trasą;

13:00 – start pierwszego uczestnika;

około 16:30 - podanie wyników nieoficjalnych rundy;

około 17:00 - podanie wyników oficjalnych rundy, wręczenie pucharów i nagród.

 

4. WPISOWE, ŚWIADCZENIA

W imprezie obowiązuje wpisowe w wysokości 50 zł, członkowie Automobilklubu Chełmskiego 20 zł.

 

5. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian i uzupełnień niniejszego Regulaminu Uzupełniającego w postaci wywieszonych komunikatów lub w formie ustnej. Organizator nie przyjmuje na siebie odpowiedzialności za szkody i straty w stosunku do uczestników i ich sprzętu, jak również za spowodowane przez uczestników pośrednio i bezpośrednio szkody i straty w stosunku do osób trzecich i ich mienia.

 

Dyrektor imprezy Grzegorz Gorczyca

 

Zarząd Okręgowy PZM: