III runda MPPZ w Lublinie - 6-9 czerwca 2019
Federacja Zmotoryzowanych zaprasza do Lublina na III rundę MPPZ (Mistrzostw... więcej
Relacja z Finału Wojewódzkiego OMTM dla uczniów szkół ponadgimnazjalnych
XXIII Wojewódzki Finał Ogólnopolskiego Turnieju Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego... więcej
MPPZ Lublin: ostatni moment na zgłoszenie
II runda MPPZ za nami, zapraszamy zatem na kolejne rajdy. Najbliższa impreza... więcej
"Szwajcaria Podlaska 2019" już 2 czerwca
Zapraszamy miłośników klasycznej motoryzacji do Udziału w Rajdzie Turystycznym... więcej
Relacja z Finału Wojewódzkiego OTBRD dla uczniów szkół podstawowych
W dniu 23 maja 2019 r. w Szkole Podstawowej nr 4 w Łęcznej odbył się Finał... więcej
I Runda East Motocross Cup
Klub Motorowy "CROSS" zaprasza w dniach 18-19 maja na I Rundę East... więcej
XIII Edycja Wojewódzkiego Turnieju Wiedzy BRD
W dniu  08.05.2019 została przeprowadzona XIII Edycja Turnieju Wiedzy BRD... więcej
Wybory nowych władz Zarządu Okręgowego PZM w Lublinie
W dniu 16 kwietnia 2019 roku, w siedzibie własnej, odbył się Okręgowy Zjazd... więcej
ZAPROSZENIE na "DRIFTINGOWE rozpoczęcie sezonu motorowego 2019" w Biłgoraju
W dniach 27 - 28 kwietnia 2019 roku Automobilklub Biłgorajski organizuje... więcej
Pogrzeb Prezesa Waldemara Czerniaka
Z głębokim żalem zawiadamiamy, że w dniu 15 kwietnia 2019 r. zmarł  Ś... więcej

18 Rajd Zmotoryzowanych Bieluch

AK Chełmski zaprasza na III Rundę MMOL tj na 18 Rajd Turystów  Zmotoryzowanych "Bieluch" w dniu 15 września 2018 roku.

 

18. Rajd Turystów Zmotoryzowanych i III Runda TMMOL

    

REGULAMIN UZUPEŁNIAJĄCY

 

1. ORGANIZATOR, RANGA

Organizatorem imprezy jest Automobilklub Chełmski – 22-100 Chełm, ul. Strażacka 4, tel. kom. 502 342 117, internet: www.automobilklub.chelm.pl, e-mail: akchelmski@hoga.pl.

2. DATA, ODBIÓR ADMINISTRACYJNY

Rajd odbędzie się w dniu 15 września 2018 roku bez względu na pogodę.

Zbiórka uczestników w Urzędzie Miasta Chełm przy ul. Lubelskiej 65. Parking dla uczestników z tyłu budynku urzędu.

3. REGULAMIN, UCZESTNICY

W kwestiach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie Uzupełniającym obowiązują postanowienia Regulaminu Turystycznych Samochodowych Mistrzostw Okręgu Lubelskiego PZM '2018.

Rajd jest imprezą otwartą dla wszystkich chętnych. Załogę stanowi kierowca i pilot, pasażerowie są osobami towarzyszącymi, którzy nie mogą brać udziału w konkurencji testów i próbie sprawnościowej.

4. WPISOWE, NAGRODY, SPONSORZY

W rajdzie nie obowiązuje wpisowe. Załoga (kierowca i pilot) otrzymuje bezpłatnie materiały rajdowe oraz możliwość zwiedzenia chełmskich podziemi kredowych.

Płatne świadczenia:

  1. zwiedzanie podziemi dla osób towarzyszących – 10 zł/osoba;
  2. posiłek na mecie – 15 zł/osoba;
  3. nocleg w ośrodku wypoczynkowym PKS Chełm – 100 zł/pokój dwuosobowy;
  4. uroczysta kolacja „grill after party”- 30 zł/osoba.

Wszystkie załogi otrzymają upominki, natomiast trzy najlepsze załogi oryginalne puchary i atrakcyjne nagrody. Rajd współfinansują Miasto Chełm, Województwo Lubelskie oraz Stowarzyszenie WeRwA – organizator atrakcyjnych wyxcieczek na Białoruś i Ukrainę.

5. ZGŁOSZENIA

Zgłoszenia należy dokonywać poprzez podanie imienia i nazwiska kierowcy i pilota, liczby osób towarzyszących oraz zamawianych świadczeń na adres: akchelmski@hoga.pl lub podczas odbioru administracyjnego.

6. PROGRAM RAJDU

11:00 – 11:15 – odbiór administracyjny dla osób zwiedzających podziemia kredowe;

11:30 – 12:00 – odbiór administracyjny dla pozostałych;

12:10 – odprawa uczestników;

12:30 – testy;

12:45 – start pierwszej załogi;

16:30 – meta, test turystyczny, posiłek;

17:30 – podanie wyników nieoficjalnych rajdu;

17:30 - podanie wyników oficjalnych, zakończenie rajdu;

19:00 – grill after party.

 

7. PUNKTACJA

7.1 Brak odpowiedzi lub błędna odpowiedź w teście BRD – 4 pkt., w teście turystycznym – 10 pkt.

7.2 Punktacja prób sprawnościowych:

        # za każde 0,1 sekundy trwania próby                - 0,1 pkt. pomocniczych

        # za przewrócenie lub przemieszczenie słupka     - 5 punktów pomocniczych

        # za błędny przejazd próby /niezgodny z

          planem próby/, niewystartowanie do próby         - 20 punktów

        # za przejechanie mety, falstart                             - po 5 pkt. pomocniczych.

7.3 Załoga, która uzyskała najlepszy wynik (najmniej punktów pomocniczych) na próbie sprawnościowej Sz otrzymuje 0 pkt. Pozostali otrzymują liczbę punktów odpowiadającą różnicy punktów pomocniczych pomiędzy uzyskanym wynikiem, a wynikiem najlepszej załogi, jednak nie więcej niż 20 pkt. W rajdzie obowiązują tzw. mety stop, czyli zatrzymanie z linią mety pomiędzy osiami samochodu.

7.4 Punktacja Mety:

za każdą zakończoną minutę  późniejszego wjazdu na metę załoga otrzymuje do 10 minut – po 1 pkt., od 11 do 20 minut – po 2 pkt., od 21 do 30 minut – po 3 pkt.

Organizator zezwala na wcześniejszy wjazd na Metę.

7.5 Punktacja innych zadań:

     - brak lub błędne podanie wizy turystycznej  - 20 pkt.;

     - zgubienie karty drogowej - wykluczenie z rajdu;                              

     - brak lokalizacji FotoObiektu – 10 pkt.;

     - w teście SPEC – 3 pkt. za każdą błędną odpowiedź lub jej brak;

     - wykroczenia drogowe -    pierwsze 120 pkt., drugie - wykluczenie z rajdu.

7.6 Za użycie przez załogę pomocniczego sprzętu elektronicznego (określonego
w pkt.3) podczas rozwiązywania testów i zadań konkursowych, stwierdzone przez organizatora – 2000 pkt.

8. WŁADZE IMPREZY

Dyrektor rajdu – Grzegorz Gorczyca

Kierownik obliczeń – Jakub Kolano

Biuro rajdu – Maciej Gorczyca

9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

Organizator nie przyjmuje na siebie żadnej odpowiedzialności za szkody i straty tak w stosunku do załóg i ich sprzętu, jak też za spowodowane przez nich straty  w stosunku do osób trzecich i ich mienia przez cały czas trwania imprezy.

Przez podpisanie zgłoszenia, załoga i jej osoby towarzyszące zobowiązują się do bezwzględnego przestrzegania regulaminu TNMOL i niniejszego Regulaminu Uzupełniającego, poszanowania przepisów ruchu drogowego, p. poż. i porządkowych podczas trwania imprezy.                       

                                  

                                                                                                    Dyrektor Rajdu      
                                                                                                                                      Grzegorz Gorczyca

Zarząd Okręgowy PZM: 
Kategorie: