7. Rajd Rzeszowiak: 32 załogi na liście zgłoszeń
32 załogi trafiły na listę zgłoszeń 7. Rajdu Rzeszowiak, który odbędzie sie... więcej
Zwycięstwo mistrza – Rokita i Ślęczka triumfatorami Valvoline Rajdu Małopolskiego
Po pasjonującej walce, która trwała do ostatnich metrów finałowego odcinka... więcej
Mendrek i Tolasz najszybsi w ramach Super KJS
Jadący Hondą Civic duet Przemysław Mendrek/Bartosz Tolasz najszybciej pokonał... więcej
Konkurencje maratonu rekreacyjno-sportowego - II runda CMP i MKC PZM
Informujemy, że w zakładce II rundy opublikowano regulamin... więcej
101 załóg wystartuje w Valvoline Rajdzie Małopolski!
Ogromnym zainteresowaniem cieszy się pierwsza edycja Valvoline Rajdu Małopolski... więcej
7. Rajd Rzeszowiak na trasach „Rzeszowskiego”
Obok MARMA 30. Rajdu Rzeszowskiego rozgrywany będzie także rajd okręgowy dla... więcej
Już ponad 90 załóg chętnych do startu w Valvoline Rajdzie Małopolski
W ostatnich dniach lipca rozegrany zostanie Valvoline Rajd Małopolski, druga... więcej
Siedem odcinków specjalnych Valvoline Rajdu Małopolski
Organizatorzy Valvoline Rajdu Małopolski opublikowali regulamin uzupełniający... więcej
Przerwa urlopowa
Uprzejmie informujemy, że w dniach od 16 lipca do 2 sierpnia br. Biuro Zarządu... więcej
Siedem odcinków na 7 edycję Rajdu Rzeszowiak
Już 7 sierpnia w okolicach Rzeszowa zapowiada się solidne rajdowe ściganie.... więcej

Jedyny taki kamper...

mgr inż. Piotr Ozimek – absolwent Politechniki Łódzkiej w Łodzi, specjalność konstrukcje samochodowe, pewnego pięknego dnia odjął decyzję, aby zmierzyć się z wyzwaniem polegającym na zbudowaniu kampera, który będzie jedynym takim egzemplarzem na świecie. Prezentowany na zdjęciach kamper, był pierwszym (ale nie ostatnim), zbudowanym samodzielnie egzemplarzem, przy budowie którego Piotr Ozimek wykorzystał całą swoją wiedzę i doświadczenie. Budowa kampera, na podwoziu Mercedesa 1222 rozpoczęła się w roku 2017 i trwała 9 miesięcy. W swoją pierwszą podróż tym kamperem, Piotr Ozimek ze swoją grupą mechaników, udał się w lipcu 2018. Celem była pustynia Gobi w Mongolii. Podróż rozpoczęła się w Tychach i trasa przebiegała przez Litwę, Łotwę, Rosję aż do pustyni Gobi w Mongolii. Trasa w jedną stronę liczyła w sumie 8600 km z czego 1600 km po Mongolii i pustyni Gobi. Podróż zakończyła się  w stolicy Mongolii – Ułan Bator, udziałem w wielkim narodowym festiwalu Naadam – wśród stepów Mongolii.

Zarząd Okręgowy PZM: 
Kategorie: 
 

Galeria zdjęć