Komunikat Organizacyjny II Rundy NSMO
Komunikat OrganizacyjnyII Rundy NSMOElbląg, 13 kwiecień... więcej
Wesołego Alleluja!
Z okazji Świąt Wielkanocnych, Zarząd Okręgowy Polskiego Związku Motorowego w... więcej
OGÓLNOPOLSKI MŁODZIEŻOWY TURNIEJ MOTORYZACYJNY
KOMUNIKAT ORGANIZACYJNY 1. Eliminacje wojewódzkie: – odbędą się 20... więcej
I Runda Nawigacyjnych Samochodowych Mistrzostw Okręgu
23 marca br. w Elblągu na terenie Spółki PZM OZDG (Fiat, Jeep, Peugeot) odbyła... więcej
Komunikat Organizacyjny I Rundy NSMO Elbląg, 23 marzec 2024
I. Organizator imprezy :Automobilklub Elbląski przy współudziale :- KSPTiPZ... więcej
OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM
OGÓLNOPOLSKI TURNIEJ BEZPIECZEŃSTWA W RUCHU DROGOWYM Eliminacje gminne... więcej
Znamy Kalendarz Motocrossowych Mistrzostw Europy - Quad!
Świat motocrossu zawsze był na szczycie listy zainteresowań pasjonatów sportów... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego oraz szkolenie na licencję stopnia ND-R, 09-10.03.2024r, Gdańsk
Szkolenie jest kierowane do kandydatów na sędziów sportu samochodowego będących... więcej
Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia MOTO-KOCIEWIE-STG
W dniu 24.02.2024. odbyło się Walne Zgromadzenie Członków Stowarzyszenia MOTO-... więcej

Relacja z Klasyków na torze - 19 IX 2021

W niedzielę 19 września na Autodromie Pomorze w Pszczółkach odbyła się druga i ostatnia zarazem tegoroczna runda Klasyków na torze organizowanych przez Automobilklub Morski. Stało się to już pewną tradycją, że organizowane są dwie rundy w sezonie - udało się to nawet przed rokiem, gdy z przyczyn obiektywnych było to szczególnie trudne.

Mimo obaw (a dla niektórych - nadziei) o deszczową pogodę było sucho przez cały czas trwania imprezy, tj. od godziny 10 do godziny 16, czyli wg harmonogramu który również jest już standardem. Było za to chłodniej niż wiosną co było pozytywne dla posiadaczy zwykłych opon drogowych, które mają tendencję do szybszego przegrzewania się. Obyło się gładko, zaledwie z jedną awarią i to pojazdu, który przy okazji zrobił tego dnia bodaj największą furorę - był to Żuk z układem napędowym z BMW i modernizacjami również w obszarze zawieszenia.

Tabelę czasów zdominował po raz kolejny już Mateusz Prokopiuk w klasycznym Fordzie Taunus, którego karoseria skrywa jednak pod spodem również szereg drastycznych modyfikacji. Wśród oryginalnych klasyków najszybszy był Grzegorz Michalczuk i jego Toyota Celica.

 

fot. Michał Kuźnicki i Krzysztof Matusiak

Zarząd Okręgowy PZM: