Rajd Łap – II runda STAG SMB i RSMOB 2024 – 13.04.2024 r. – relacja
13 kwietnia 2024 r. miasto Łapy było świadkiem emocjonujących zmagań... więcej
Maluchy na pomoc dzieciom
Ruszył program wspierający najmłodsze ofiary wypadków drogowych. Fundacja... więcej
Wielkanoc 2024
Spokojnych, radosnych, rodzinnych Świąt Wielkanocnych życzy Zarząd... więcej
TURYSTYCZNY RAJD SAMOCHODOWY „PODLASKIE ZA KÓŁKIEM: KRUSZYNIANY – NA STYKU KULTUR” - 20.04.2024 r.
Automobilklub Podlaski i Zarząd Okręgowy PZM w Białymstoku serdecznie... więcej
Nowy Członek Wspierający PZM – ,,Auto Park”
Z wielką radością informujemy, że do grona członków wspierających Polskiego... więcej
Rajd Łap – II runda STAG SMB i RSMOB 2024 – 13.04.2024 r.
W imieniu Automobilklubu Podlaskiego z radością ogłaszamy, że zbliża się... więcej
OFFROAD BIAŁYSTOK NA PODIUM W GŁOGOWIE
W dniach 23-24 marca odbyła się 1 i 2 runda Mistrzostw Polski i Pucharu Polski... więcej
Spotkanie z Główną Komisję BRD PZM w Puszczykowie – 9/10.03.2024 r. – relacja
W dniach 9-10 marca w Leśnym Ośrodku Szkoleniowym w Puszczykowie pod Poznaniem... więcej
1. Runda Mistrzostw Okręgu Białostockiego w Cross Country – 10.03.2024 r. – relacja
Sukcesem zakończyła się pierwsza odsłona Mistrzostw Okręgu Białostockiego w... więcej
1. Runda Mistrzostw Okręgu Białostockiego w Cross Country – 10.03.2024 r.
W imieniu Podlaskiego Stowarzyszenia Motocyklowego Offroad Białystok zapraszamy... więcej

I Wyścigi Skuterów w wersji light o Puchar Prezesa ZO PZM w Białymstoku

W dniach 26 i 27 września 2015 na torze kartingowym w Suwałkach, odbyły I Wyścigi Skuterów w wersji light o puchar Prezesa ZO PZM, zorganizowane przez S.P.S.K. MOTOKART Suwałki we współpracy z ZO PZM Białystok. Wzięło w nim udział 19 uczestników, podzielonych w klasyfikacji według rocznika urodzenia. Była to niezapomniana impreza zarówno dla startujących jak i organizatorów. Po zgłoszeniu swoich kandydatur,  młodzi motocykliści mogli pokazać swoje umiejętności na jednośladach użyczonych przez organizatora lub własnych. Było to nie lada wyzwanie, ponieważ tor o długości 733 metrów nie był prosty do pokonania. Oprócz całkiem długich prostych czekała na nich sekcja „agrafek” na których można było stracić czas zyskany na prostych.  Do ich głównego zadania należało pokonanie wyznaczonej trasy w jak najszybszym czasie bez popełnienia najprostszych błędów. Po obowiązkowym zapoznaniu się z torem i pojazdem, każdy uczestnik musiał przejechać co najmniej 2 pełne okrążenia trasy w ramach treningu, po czym zostawał dopuszczony do startu w wyścigu. Ah!  Jakie to były emocje. Ustawieni w jednej linii, ruszyli prosto przed siebie. Z zaciśniętymi na kierownicy pięściami walczyli do ostatniej chwili. Niestety tylko najlepsi znaleźli się na podium.

Przedstawiamy następujące wyniki:

Klasa 1 – wiek uczestnika 10-13 lat (rok 2002, 2003, 2004, 2005) – pojemność skokowa silnika pojazdu 50 cm3.

Klasa 2 – wiek uczestnika 14-15 lat (rok 2000 i 2001) – pojemność skokowa silnika pojazdu 50 cm3.

Klasa 3 – wiek uczestnika 16-18 lat (rok 1997, 1998 i 1999) – pojemność skokowa silnika pojazdu 50 cm3.

Klasa 4 – wiek uczestnika powyżej 18 lat ( rok 1996 i starsi) – pojemność skokowa silnika pojazdu 50 cm3.

Klasa 5 – wiek uczestnika powyżej 18 lat (rok 1996 i starsi) – dowolna pojemność skokowa silnika.

Wyniki tej dwudniowej imprezy są jednocześnie klasyfikacją sezonu 2015. Mamy nadzieję, że w przyszłym roku będzie zorganizowane więcej rund, co z pewnością przyciągnie większą ilość uczestników.

Zarząd Okręgowy PZM: 
Kategorie: 
 

Galeria