Wypowiedzi zawodników przed 1. i 2. rundą GSMP

Rafał Grzywaczyk:
Od nowego sezonu powalczymy z nową skrzynia biegów, która ma pozwolić na walkę a nie tylko zamykanie stawki na podium. Jadę walczyć i chciałbym to jasno zaznaczyć. Przed 39 Bieszczadzkim Wyścigiem Górskim mam bojowe nastawienie. Na samochodzie pojawili się nowi sponsorzy, którzy zapewnili mi obecność w moim drugim sezonie w GSMP. Chciałbym podziękować firmom WIDERA Transport Międzynarodowy osób, KIMBEX Dream Cars oraz CASADA Health & Beauty. Do grona sponsorów dołączył mój rodzinny Powiat Krapkowicki oraz firma PIT STOP. Na trasie w Załużu będziemy mogli się rozjeździć. To chyba powtarza każdy, że te zawody są idealne na początek sezonu. Teraz czekam na przetestowanie mojej nowej skrzynie biegów, żeby zobaczyć jak będzie wyglądał ten sezon z nowym nabytkiem, który ma poprawić moje czasy o około 2 sekundy. Dziękuję ekipie Team Promotion PR i Marketing Sportowy za wsparcie medialne. Zapraszam kibiców na Podkarpackie patelnie do kibicowania.

Rafał Grzesiński:
Nowy sezon, nowa klasa, ale zespół i zawodnik bardzo dobrze znani polskim kibicom. Cały czas pracujemy nad nowym autem, które w tym roku przygotowane zostało przez Vacat Serwis do grupy Open+2000. Silnik posiada umiarkowaną moc, która powinna dać dobre rezultaty na bieszczadzkiej trasie. Staram się jak tylko mogę nauczyć nowego auta, ale już teraz wiem, że inauguracja sezonu to będzie dobry trening przed kolejnymi zawodami. W moim zespole pojedzie również Sebastian Teter Hondą Civic Type-R. Samochód został w pełni przygotowany do sezonu przez ekipę Vacat i liczę na to, że w klasie N-2000 będzie to bardzo konkurencyjny samochód. Chciałbym zająć jak najwyższe lokaty podczas dwóch pierwszych rund. Ku temu sprzyja trasa, która jest idealna dla samochodów o dużych mocach. My takiej do końca nie mamy, ale i tak walka będzie od pierwszego metra po starcie. Liczę na super atmosferę i tysiące kibiców, którzy dopingują do jeszcze szybszej jazdy.

Marcin Gładysz:
Otwieramy sezon GSMP 2013 w Załużu. Cieszę się, że po raz kolejny będę mógł pojawić się na międzynarodowym wyścigu, z którym jestem związany od lat 90-tych. To moja ulubiona trasa, a pojawię się na niej Volkswagenem Scirocco z VW Racing Polska. Z pewnością jadę, żeby zdominować klasyfikację ośki, którą od pięciu lat wygrywałem. Podczas inauguracji sezonu pojawię się tylko w niedzielnych zawodach, ponieważ w sobotę uczestniczę przy organizacji Volkswagen Castrol Cup, który rozgrywany jest w Brnie. Szkoda, że w tym roku nie można grzać opon. To zdecydowanie bezpieczeństwo dla zawodników, ale jeśli przepisy zabraniają tego, muszę zapomnieć o ciepłej oponie i trzeba będzie walczyć bez tego handicapu. W sezonie 2013 moje starty będą wspierać firmy: Energy Solution, ZBUD z Dąbrowy Tarnowksiej oraz firma ORION. Serdecznie zapraszam wszystkich kibiców z Tarnowa i z całej Polski, na największe zawody w wyścigach górskich otwierające ściganie w 2013 roku.

Grzegorz Kozioł:
Zaczynamy nowy sezon górskiego ścigania na trasie w Załużu. Tu kończyliśmy sezon i raptem minęło 7 miesięcy a my znowu pojawiamy się w Bieszczadach. Decyzja umieszczeniu Bieszczadzkiego Wyścigu Górskiego jako rund inauguracyjnych to bardzo dobry pomysł. Na tej prawie 5 kilometrowej trasie każdy z nas będzie mógł się rozjeździć, ustawić samochód na kolejne zawody i bezpiecznie rywalizować. Ja jestem zadowolony, że znowu możemy pojawić się w GSMP i walczyć o jak najwyższe miejsca. Bardzo cieszy mnie lista zgłoszeń z ponad 90 nazwiskami. Zarówno zawodnicy jak i kibice z pewnością będą się świetnie bawić, dlatego zapraszam wszystkich z Krakowa i Małopolski do Sanoka na najbliższy weekend 17-19 maja na otwarcie sezonu wyścigów górskich. W tym roku moje starty wspierają firmy Flora z Krakowa oraz nowy partner firma Uni-Matic, z którą mam nadzieję, zostanę na dłużej w tym sezonie. Samochód jak zawsze przygotowany został przez ekipę Witek Motorsport, której bardzo dziękuję za ciężką pracę. Dziękuję również portalowi www.wyscigigorskie.pl za patronat medialny, a ekipie Team Promotion Marketing i PR Sportowy za obsługę. Teraz pakujemy samochód i widzimy się już w piątek w Sanoku.

Roman Baran:
Zaczynamy w tym roku walkę o kolejne tytuły mistrzowskie od Załuża. Cieszę się, że ten klasyk, który w tym roku rozegrany zostanie po raz 39 otwiera sezon GSMP, bo jest to jedna z moich ulubionych tras. Moje starty w tym sezonie możliwe są dzięki grupie wiernych sponsorów, bez których nie mógłbym zdobyć wielu tytułów z lat poprzednich. To mój domowy wyścig i liczę na dużą grupę kibiców z Rzeszowa, którzy pojawią się na trasie. Obsada zawodników to w ogóle majstersztyk. 93 nazwiska robią wielkie wrażenie. Kibice zobaczą polskich i słowackich zawodników, a wielu z nas startuje też w rundzie FIA CEZ Hill Climb Trophy, która powróciła do Załuża. Z pewnością powalczę w klasie E1-2000. Tu mam mocną ekipę Słowaków, ale i polscy zawodnicy uzbroili się podczas miedzy sezonowej przerwy. Jak co roku będę chciał być jak najwyżej w generalce zawodów, ale klasa to podstawa. Ze względu na zakaz grzania opon zaopatrzyłem się w opony AVON i liczę na ich dobrą współpracę z moim samochodem, bo od tego wszystko będzie zależało. Dziękuję moim sponsorom za wsparcie: firmie Szik, Bendiks, Handlopex, B3Studio, L Racing Liptak, Korporacji VIP, firmie Agregaty PEX-POL Plus, Carrera, Placard oraz portalowi www.wyscigigorskie.pl, a także najlepszej firmie obsługującej zawodników w GSMP, czyli Team Promotion Marketing i PR Sportowy. Zapraszam kibiców 18 i 19 maja na trasę 39 Bieszczadzkiego Wyścigu Górskiego.

Piotr Oleksyk:
Ja i mój samochód z sezonu 2012, stajemy razem do nowego rozdania. Cały sezon pojawię się w GSMP i liczę na to, że pojedziemy chociaż jeden rajd w barwach Czakram Racing. Załuż to świetny wyścig, a zdecydowanie na rozgrzewkę sezonu. To typowo wyścigowa trasa, na której w zasadzie nic nie może się wydarzyć. Po raz kolejny klasa N-2000 jest rekordowo obsadzona. W zasadzie klasa można powiedzieć jest podwójna bo 12 zawodników to wielki sukces. Fajnie, że mam tylu konkurentów i każdy będzie chciał ze mną wygrać, to motywuje do jeszcze szybszej jazdy. Liczę na świetna pogodę podczas weekendu, tysiące kibiców, którzy pobiją rekord 15 tysięcy z 1997 roku. W tym sezonie moimi sponsorami, którzy po raz kolejny uwierzyli w wielki sukces i tytuł Mistrza są: Czakram Jacek Okoński, który jest oficjalnym przedstawicielem samochodowych instalacji gazowych marki BRC na Polskę, firma Mytnik Auto Części oraz Pixel-Reklamy www.pixel-reklamy.pl oraz agencja reklamowa Elefant. Firma Team Promotion Marketing i PR Sportowy już kolejny sezon będzie zajmowała się moim PR i od lat robią to profesjonalnie. Moim partnerem medialnym jest portal www.wyscigigorskie.pl, który produkuje najlepsze relacje filmowe z zawodów GSMP.

 

Samochody: 

News

Wśród afrykańskiej fauny i flory – WRC Rajd Safari 2024 na żywo w Motowizji
Po ponad miesięcznej przerwie do rywalizacji powracają najlepsze... więcej
Rajd Polski: 300 kilometrów oesowych i 70 widowiskowych stref kibica
Ponad 300 kilometrów na trasach dziewiętnastu, szutrowych odcinków... więcej
Komunikat GKSS PZM nr 5/2024
Informujemy, że Komunikat Głównej Komisji Sportu Samochodowego PZM nr 5/2024... więcej
Szkolenie na licencję stopnia ND-R, 06-07.04.2024, Olsztyn
PROGRAM SZKOLENIA I EGZAMINU KANDYDATÓW NA LICENCJĘ ZAWODNIKA I LICENCJĘ... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego, 06.04.2024, Olsztyn
PROGRAM SZKOLENIA I EGZAMINU NA LICENCJĘ SĘDZIEGO SPORTU SAMOCHODOWEGO STOPNIA... więcej
Szkolenie na licencję stopnia ND-C, NDJ-C, 14-15.04.2024, Tor Kielce
1. Termin: 14 - 15 kwietnia 2024 r. (niedziela i poniedziałek) 2.... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego, szkolenie na licencje stopnia ND-R, 03.04.2024, Gdynia
Szkolenie sędziów sportu samochodowego oraz szkolenie na licencję stopnia ND-R... więcej
Kajetanowicz i Szczepaniak już w Kenii, czas na legendarne Safari!
Gdyby kibice mieli wybierać rajdy według klucza: najbardziej ikoniczne,... więcej
Fundacja PZM: 1.5 proc. ma znaczenie
Okres rozliczania dochodów za 2023 rok to okazja do wsparcia potrzebujących... więcej

Strony

- Archiwum