Komisja Sportów Popularnych i Turystyki Automobilklubu Polski na zlecenie Głównej Komisji Sportów Popularnych i Turystyki PZM organizuje w dniach 21-23.09.2012 r. imprezę turystyczno-nawigacyjną
ŚWIATOWID 2012
będącą:
- VII i VIII rundą Nawigacyjnych Samochodowych Mistrzostw Polski,
- VII i VIII rundą Turystycznych Motorowych Mistrzostw Polski
- VII i VIII rundą Mistrzostw Polski Osób Niepełnosprawnych
oraz
- III rundą Mistrzostw Okręgu Warszawskiego Pojazdów Zabytkowych
Podczas rajdu „Światowid 2012”, między innymi odbędzie się:
- zwiedzanie Pałacu w Jabłonnie,
- zwiedzanie Muzeum Oręża i Techniki Użytkowej
- zwiedzanie Skansenu w Kuligowie
Na stronie internetowej rajdu
http://www.automobilklubpolski.pl/turystyka/swiatowid2012/index.html
zamieszczone będą wszystkie aktualnie obowiązujące informacje dotyczące imprezy.
Program ramowy
(zastrzegamy ew. późniejsze zmiany zamieszczone na stronie internetowej).
21 września 2012 (piątek)
17:00 - 18:30 - przyjmowanie zawodników w Bazie Rajdu - Hotel Pod Sosnami
18:30 - 19:00 - Kolacja
19:00 - oficjalna odprawa zawodników
19:30 - start do próby SZ1 (Baza rajdu)
19:35 - start do 1 etapu NSMP, TMMP i MPON
24:00 - meta 1 etapu NSMP, TMMP i MPON
24:05 - start do próby SZ2 (Baza rajdu)
22 września 2010 (sobota)
7.30 – 8.00 - śniadanie
8.00 – wyjazd na próbę SZ3 (Centrum Szkolenia Policji – Legionowo)
8.20 - start do SZ3
8.25 - start do 2 etapu NSMP, TMMP i MPON
14.40 - meta 2 etapu, start do SZ4, uroczyste wręczenie Pucharów Wójta Wieliszewa za próby SZ
15.30 - 16.00 - obiad
19.00 - spotkanie kierowników ekip
20.00 - podsumowanie imprezy na uroczystej kolacji
20.30 - ogłoszenie wyników oficjalnych, wręczenie nagród
Udział w imprezie należy zgłosić do:
I termin – 03 września 2012r.
II termin – 10 września 2012r.
przesyłając wypełniony Formularz Zgłoszenia pobrany ze strony internetowej rajdu, na adres elektroniczny: turystyka@automobilklubpolski.pl
jednocześnie dokonując wpłaty za zamówione świadczenia na konto Automobilklubu Polski
z dopiskiem „Światowid 2012 - wpisowe”.
Zgłoszenia dokonane po dniu 10 września 2010 r. spowodują wzrost opłat za zamówione świadczenia o 20% względem kosztów podstawowych.
Regulamin Próby Sz o Puchar Wójta Wieliszewa
Udział w Pucharze Wójta Wieliszewa polega na przejechaniu 4 prób SZ, dwie w piątek 21.09.2012 (SZ1, SZ2 – noc) i dwie w sobotę 22.09.2012 (SZ3, SZ4 – dzień). Do udziału dopuszcza się tylko te załogi, które zgłoszą udział w co najmniej jednej z rund w imprezie „Światowid 2012”.
Dopuszcza się samochody osobowe w rozumieniu Prawa o Ruchu Drogowym lub osobowo/towarowe na bazie podwozia samochodu osobowego, posiadające ważne dokumenty uprawniające do poruszania się po drogach publicznych RP.
Samochód musi być sprawny technicznie, a kierowca obowiązany jest przedstawić wszystkie dokumenty uprawniające do prowadzenia pojazdu i dopuszczające pojazd do ruchu po drogach publicznych.
Nie przewiduje się podziału na klasy.
Do klasyfikacji zalicza się suma czasów z czterech przejazdów.
Wygrywa ta załoga, która uzyska najkrótszy łączny czas przejazdu.
Klasyfikacje Sz
Dla sklasyfikowania kierowcy w poszczególnych rodzajach imprezy wchodzącej w skład
rajdu „Światowid 2012” należy wziąć udział w następujących próbach sprawności:
Puchar Wójta Wieliszewa: SZ?1, SZ?2, SZ?3, SZ?4
7 runda NSMP, 7 runda TMMP, 7 runda MPON: SZ?1, SZ?2
8 runda NSMP, 8 runda TMMP, 8 runda MPON: SZ?3, SZ?4
Władze imprezy:
Dyrektor Rajdu - Benedykt Chądzyński
internet@automobilklubpolski.pl, tel: 501 086 402
Z-ca Dyrektora d/s organizacyjnych - Jerzy Trzaska
turystyka@automobilklubpolski.pl, tel: 602 615 193
Z-ca Dyrektora d/s trasy turystycznej - Andrzej Piwoński
a.piwonski@pzm.pl, tel: 603 052 739
Kierownik prób sprawności - Andrzej Kołodziejski
andrzej.kolodziejski@kapsch.net, tel: 603 766 394
Kierownik Komisji Obliczeń - Paweł Ćwil
p.cwil@wp.pl, tel: 601 290 328
Autorzy trasy nawigacyjnej - Tomasz Lisicki, Piotr Lisicki, Paweł Podbielski
Autorzy trasy turystycznej - Andrzej Piwoński, Paweł Podbielski
Weryfikatorzy trasy nawigacyjnej - Andrzej Przychodzeń, Jolanta Przychodzeń
Weryfikator trasy turystycznej - Jan Makarewicz
Kierownik Biura imprezy - Anna Podbielska
Automobilklub Polski:
Kontakt: ul. Pańska 85, 00-834 Warszawa, I piętro
Współrzędne GPS: N 52°13'51.16'', E 20°59'25.40''
Automobilklub Polski
Polski Bank Spółdzielczy w Ciechanowie
Numer konta: 70 8213 0008 2010 0900 1208 0001
NIP: 527-010-50-71
Godziny pracy:
Poniedziałek: 10.00-18.00; Wtorek, Środa, Czwartek, Piątek: 9.00-17.00
Dyrektor: Andrzej Palczewski, palczewski@automobilklubpolski.pl
tel. 022 652 81 13/20, tel. kom. 500 095 991
Z-ca Dyrektora ds Statutowych: Ludomir Szpakowski, dyrektor@automobilklubpolski.pl
tel. 022 652 81 13/20, tel. kom. 500 095 969
Sekretariat: Renata Sabik, sekretariat@automobilklubpolski.pl
tel. 022 652 81 20, fax 022 652 81 10, tel. kom. 500 095 991
Postanowienia końcowe
Impreza będzie przeprowadzona w oparciu o Kodyfikator (2008) oraz Regulamin TNSMP (aktualne wersje: www.pzm.pl).
Organizator nie ponosi odpowiedzialności za szkody wynikłe w czasie trwania imprezy zarówno wobec uczestników, sprzętu jak i osób trzecich. Zawodnicy zobowiązani są do przestrzegania przepisów Prawa o Ruchu Drogowym i zasad bezpiecznej jazdy.
- Archiwum