Przed Rallye International du Valais

Aleks Zawada:
Po pierwszym podium, jakie zajęliśmy podczas ostatniej rundy w Czechach, mamy sporą chęć na powtórzenie takiego sukcesu. Nie ma co ukrywać, damy z siebie wszystko i chcemy wygrać ten rajd. Czekają nas trzy, bardzo trudne etapy, w których pokonamy aż 19 odcinków specjalnych. Jeden z nich mierzy ponad 32 kilometry i z pewnością będzie nie lada wyzwaniem. Jak zwykle mocno liczymy na Wasz doping, który zawsze mocno odczuwamy i który dodaje nam sił do walki. Przy okazji wszystkich zapraszam do polubienia mojego konta na Facebooku, www.facebook.com/alekszawadaofficial, gdzie znajdziecie najświeższe informacje z trasy rajdu. Trzymajcie kciuki!

Kajetan Kajetanowicz:
Na początku tego sezonu z radością rozpoczęliśmy rywalizację w Mistrzostwach Europy z myślą o zbieraniu doświadczenia w trudnych i zróżnicowanych rundach tego cyklu. Po wielu udanych, ale i niełatwych występach, w Szwajcarii staniemy przed podwójnie trudnym zadaniem. Z jednej strony przyjdzie nam się zmierzyć ze specyficznymi trasami, na których jeszcze nigdy nie mieliśmy okazji się ścigać, a wielu naszych najgroźniejszych konkurentów zdążyło już poznać ten rajd w poprzednich sezonach. Z drugiej – wiemy, że nadal liczymy się w grze o najwyższe lokaty w Mistrzostwach Europy, choć to, że koledzy już tu startowali będziemy brali pod uwagę patrząc na tabelę wyników na mecie każdego oesu. Doświadczenia ze zmiennych warunków na górskich odcinkach specjalnych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw Polski z pewnością będą przydatne, choć domyślam się, że w Szwajcarii trasy mogą być znacznie trudniejsze. Alpejska pogoda jest bardzo kapryśna i niestabilna, a w październiku dodatkowo możemy spodziewać się dużej ilości błota na drodze, a nawet lodu i śniegu w zacienionych i wysoko położonych partiach. W tych zróżnicowanych warunkach kluczowy będzie mądry i dokładny opis trasy, a także dobór opon, które w zależności od temperatury mogą dawać różną przyczepność. Wszystko to jak zwykle mocno mnie mobilizuje. Nie chcę, aby sezon już zbliżał się ku końcowi. Uwielbiam ścigać się w takich rajdach, bo każdy z nich jest kompletnie inny. Szczerze mówiąc - kocham Mistrzostwa Europy!
Starty Kajetana Kajetanowicza i Jarka Barana wspierają strategiczny partner LOTOS Rally Team - Grupa LOTOS - a także i CUBE.ITG i Driving Experience.
Szczegółowe informacje dotyczące Kajetana Kajetanowicza i zespołu są dostępne na stronach www.lotosrallyteam.pl oraz www.kajto.pl, a także na: www.facebook.com/EmocjeDoPelna i www.facebook.com/KajetanKajetanowicz.

Samochody: 
Share

News

ORLEN 77. Rajd Polski - Łukjaniuk na czele po dramacie Griazina
(19.06.2021) Przez sześć pierwszych oesów ORLEN 77. Rajdu Polski Nikołaj... więcej
ORLEN 77. Rajd Polski - Arena wielkich pojedynków
(19.06.2021) Mikołajki Arena to tor zbudowany specjalnie na potrzeby Rajdu... więcej
ORLEN 77. Rajd Polski - Zabójcze tempo Griazina
(19.06.2021) Pierwsze trzy sobotnie oesy ORLEN 77. Rajdu Polski były teatrem... więcej
ORLEN 77. Rajd Polski - Pechowiec Griazin pierwszym liderem
(18.06.2021) Rosyjski duet Nikołaj Griazin/Konstantin Aleksandrow (Volkswagen... więcej
Gdzie słuchać i oglądać? ORLEN 77. Rajd Polski
(18.06.2021) Ponad 150 dziennikarzy relacjonuje przebieg ORLEN 77. Rajd Polski... więcej
Kryterium KAROWA - ORLEN 77. Rally Poland w Motowizji
Coś takiego zdarza się raz na sto lat! 77. ORLEN Rajd Polski zakończy się... więcej
Malcolm Wilson z wizytą w Mikołajkach
(18.06.2020) W ORLEN 77. Rajdzie Polski swój debiut w rundzie FIA ERC zaliczy... więcej
Dziś rusza ORLEN 77. Rajd Polski
(18.06.2021) ORLEN 77. Rajd Polski zainauguruje 69. sezon rajdowych mistrzostw... więcej
Album „Stulecie. Rajd Polski 1921-2021"
Pierwszy Rajd Polski został rozegrany w 1921 r. Prowadził z Warszawy do... więcej

Strony

- Archiwum