Po ADAC Saarland-Pfalz Rallye

Jerzy Tomaszczyk:
Uważam, że bardzo udanie rozpoczęliśmy sezon startów w ADAC Opel Rallye Cup. Piąte miejsce w klasyfikacji Pucharu, bardzo dobre wyniki na poszczególnych odcinkach specjalnych, a przede wszystkim równe tempo cieszą najbardziej. Naszym celem było ukończenie rajdu i nie chcieliśmy podejmować dużego ryzyka, na które przyjdzie jeszcze czas w dalszej części sezonu. Pokazaliśmy jednak, że potrafimy walczyć także z załogami, które regularnie startują w mistrzostwach Niemiec i mają za sobą rok startów w Pucharze Opla. Dla nas to duża motywacja, ale potrzebujemy więcej doświadczenia, a Rajd Saarland był dla naszego zespołu świetną i ważną lekcją. Opel Adam to świetny samochód rajdowy i myślę, że można nim uzyskiwać bardzo dobre rezultaty. Chciałbym także podziękować wszystkim kibicom za wsparcie i doping podczas minionego weekendu. Jesteście niesamowici! Dziękujemy firmom Ulter - układy wydechowe,  Nova Trading - dystrybutor stali szlachetnych, Motul oleje,  Olpol - dystrybutor marek olejowych najwyższej jakości, Dealer Opel Wawrosz, Darma i Interia.pl. Bez Was nasz start nie byłby możliwy.


Łukasz Włoch:

Tylko półtorej sekundy zabrakło nam do czwartego miejsca w Pucharze Opla.. To bardzo niewiele i odczuwamy spory niedosyt, że nie znaleźliśmy się jedną pozycję wyżej... ale cały rajdowy weekend w naszym debiutanckim występie w Rajdowych Mistrzostwach Niemiec był wyśmienity. Od samego początku mieliśmy dobre tempo, a po pierwszych próbach zdecydowaliśmy się przyspieszyć i zaczęliśmy awansować w klasyfikacji Pucharu. Wtedy jednak zabrakło nam nieco doświadczenia, bo źle ustawiony balans hamulców spowodował spore straty czasowe. Tylko dlatego że używamy płynu hamulcowego Motul nie straciliśmy całkowicie hamulców z przegrzania. Wyciągniemy wnioski z tego doświadczenia i w przyszłości postaramy się nie popełniać takich błędów w ustawieniach. Po tych kłopotach udało nam się odrobić cenne sekundy i notowaliśmy czasy w ścisłej czołówce Pucharu.
Piąta pozycja to świetny wynik, a mnie cieszy nasza dobra współpraca, świetne funkcjonowanie naszego zespołu i naprawdę bardzo dojrzała jazda Jurka. Myślę, że w tym roku stać nas na bardzo dobre rezultaty i zrobimy wszystko, żeby pokazać się z jak najlepszej strony. Dziękujemy za Wasz doping!
 

Samochody: 

News

Wystartował Rajd Safari, Kajetanowicz liderem w WRC2 Challenger!
Z tradycyjnym dopingiem tłumu fanów rozpoczęła się rywalizacja w ... więcej
Wśród afrykańskiej fauny i flory – WRC Rajd Safari 2024 na żywo w Motowizji
Po ponad miesięcznej przerwie do rywalizacji powracają najlepsze... więcej
Rajd Polski: 300 kilometrów oesowych i 70 widowiskowych stref kibica
Ponad 300 kilometrów na trasach dziewiętnastu, szutrowych odcinków... więcej
Komunikat GKSS PZM nr 5/2024
Informujemy, że Komunikat Głównej Komisji Sportu Samochodowego PZM nr 5/2024... więcej
Szkolenie na licencję stopnia ND-R, 06-07.04.2024, Olsztyn
PROGRAM SZKOLENIA I EGZAMINU KANDYDATÓW NA LICENCJĘ ZAWODNIKA I LICENCJĘ... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego, 06.04.2024, Olsztyn
PROGRAM SZKOLENIA I EGZAMINU NA LICENCJĘ SĘDZIEGO SPORTU SAMOCHODOWEGO STOPNIA... więcej
Szkolenie na licencję stopnia ND-C, NDJ-C, 14-15.04.2024, Tor Kielce
1. Termin: 14 - 15 kwietnia 2024 r. (niedziela i poniedziałek) 2.... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego, szkolenie na licencje stopnia ND-R, 03.04.2024, Gdynia
Szkolenie sędziów sportu samochodowego oraz szkolenie na licencję stopnia ND-R... więcej
Kajetanowicz i Szczepaniak już w Kenii, czas na legendarne Safari!
Gdyby kibice mieli wybierać rajdy według klucza: najbardziej ikoniczne,... więcej

Strony

- Archiwum