Idealny prezent urodzinowy

Bracia Jarosław i Marcin Szeja wygrywają zmagania podczas 59. Rajdu Wisły. Jest to druga z rzędu wygrana przez nich runda Rajdowego Pucharu Polski. Duet jadący Citroenem C2 do ostatniego odcinka specjalnego walczył z Mateuszem Kubatem i Grzegorzem Dachowskim. Na ostatniej próbie ta druga załoga odpadła gdy urwało się koło.

Tym samym drugie miejsce padło łupem Kacpra Wróblewskiego i Tomasza Borko (Renault Clio, +1:27,9), którzy wygrali też klasę 5. Podium uzupełnił Robert Halicki (Fiat Abarth 500, +1:44,7).

Czwarta pozycja to Knopt (Honda Civic Type-r, +2:33,7). Piąta - Suchorzebski (Ford Fiesta), szósta - Smorawiński (zwycięzca klasy E30, jadący BMW 318IS, +3:55,5). Następne miejsca zajęli: Mularczyk, Kurdyś, Wawrzyczek, Mrozek.

N4/31 wygrywa Klonowski, najszybszy w grupie N i klasie 8 jest Kurdyś. Astrę wygrywa Wolski, klasę 9 - Miksa. Klasa 7 to zwycięstwo Pasteraka, HRPP+20 - Kavalcottiego.

Jarosław Szeja (kierowca): Cele na Rajd Wisły uważam za wykonane, nawet z nawiązką. Na samym początku chciałbym złożyć życzenia naszemu głównemu sponsorowi - GK Forge - który w dniu rajdu obchodził 30 urodziny, to zwycięstwo dedykujemy właśnie jemu. Co do samego rajdu: super impreza, piękne trasy, mnóstwo kibiców, którym serdecznie dziękujemy za wspaniały doping. Jak dla mnie był to jeden z najtrudniejszych rajdów w których startowałem, tym bardziej cieszy zwycięstwo. A na tych trasach udało się dopiero za trzecim podejściem. To naprawdę cieszy, jak również kolejny bonus, w postaci prowadzenia w klasyfikacji rocznej. Fajna walka była przez cały rajd z Mateuszem, cios za ciosem, wygrywaliśmy na przemian odcinki specjalne,szkoda że dla niego zakończył się nie na mecie ostatniego OS’u, a w jego połowie. Walka była naprawdę emocjonująca. Nam na całe szczęście udało się dojechać bez większych problemów i wygrać.

Prowizoryczna klasyfikacja 59. Rajdu Wisły:
1. Szeja/Szeja (Citroen C2) 59:20,2
2. Wróblewski/Borko (Renault Clio) +1:27,9
3. Halicki/Tkacz (Fiat Abarth 500) +1:44,7
4. Knopt/Jastrzębski (Honda Civic) +2:33,7
5. Suchorzebski/Gurdziołek (Ford Fiesta) +2:47,3
6. Smorawiński/Banach (BMW 318IS) +3:35,5
7. Mularczyk/Pochroń (Citroen C2) +4:05,2
8. Kurdyś/Kasina (Honda Civic) +4:12,0
9. Wawrzyczek/Gaś (Honda Civic) +5:12,2
10. Mrozek/Wolski (Opel Astra) +5:27,9

Samochody: 
Źródło zdjęcia: 

Zdjęcia

News

Szkolenie sędziów technicznych sportu samochodowego, 04-05.05.2024, Łódź
1. Zakres szkolenia: Szkolenie dla Sędziów Technicznych Sportu Samochodowego w... więcej
Rallycross i Autoccross wracają na Tor Poznań
Po wielomiesięcznej przerwie na Tor Poznań wracają wyścigi Rallycross... więcej
Fundacja PZM: 1.5 proc. ma znaczenie
Okres rozliczania dochodów za 2023 rok to okazja do wsparcia potrzebujących... więcej
Nowości, powroty i niespodzianki – kto wystartuje w 52. Rajdzie Świdnickim?
77 załóg, w tym 26 w rajdówkach sprzed lat, zadeklarowało start w... więcej
Powracamy na asfalty – WRC Rajd Chorwacji na żywo w Motowizji
Padok Rajdowych Mistrzostw Świata powrócił już z wyprawy do Afryki.... więcej
Millers Oils partnerem tytularnym HRSMP
Nowym partnerem tytularnym Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw... więcej
Szkolenie na licencję stopnia N-Drift, 22.04.2024, Autodrom Słomczyn
1. Termin: 22 kwietnia 2024 (poniedziałek)2. Miejsce: – Autodrom Słomczyn... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego, 23-25.04.2024, Mikołajki
PROGRAM SZKOLENIA I EGZAMINU NA LICENCJĘ SĘDZIEGO SPORTU SAMOCHODOWEGO STOPNIA... więcej
Rajd Chorwacji 2024: Jakub Matulka i Daniel Dymurski wracają na trasy Rajdowych Mistrzostw Świata!
W najbliższy weekend załoga LOTTO Matulka Rally Team przystąpi do ... więcej

Strony

- Archiwum