Wypowiedzi zawodników po Rechberg-Rennen

Jerzy Nowakowski:
Niestety na drugim podjeździe wyścigowym awarii uległ silnik w moim BMW. To niespodziewana awaria, bo w zeszłym sezonie silnik spisywał się rewelacyjnie, później przeszedł przegląd i wymienione zostały między innymi panewki, które teraz 1 km przed metą nie wytrzymały. Wielka szkoda, bo zakładałem walkę o punkty od początku sezonu. Teraz czeka mnie okres wytężonej pracy, czyli remont silnika i założenie wymarzonej, innej niż do tej pory skrzyni biegów. Czasu jest mało, ponieważ chciałbym gościnnie wystartować w Polsce, w eliminacji Mistrzostw Europy Strefy Centralnej w Załużu. Lubię ten wyścig a i stęskniłem się za polskimi kibicami! Dlatego trzymajcie kciuki, aby wszystko się udało. Zapraszam do Załuża.

Paweł Gos:
Niestety występ w Rechbergu był dla mnie bardzo krótki. Nasze zaangażowanie logistyczne, jakie przygotowaliśmy na te zawody okazało się bardzo duże, a udało się przejechać zaledwie 8 km. Ostatecznie jazda zakończyła się awarią turbo i odpadnięciem z rywalizacji. Niestety taki jest Motorsport. Pomimo krótkiego występu, jazda podczas treningów pokazała mi wielką różnicę między Lancerem grupy A, a Subaru, którym startowałem w sezonie 2015. Teraz muszę ustanawiać nowe granice. Chciałem powalczyć o czasy. Niestety nie udało się. Rechbergrennen to jeden z najlepszych wyścigów w Europie i mogłem przekonać się o tym na każdym kroku. Od ilości kibiców, przez organizację i ostatecznie konkurencję jaka pojawiła się na wyścigu. Chcę z pewnością wrócić tu za rok. Przez ten weekend dowiedziałem się na pewno jednego. Potrzebuję więcej kilometrów przed zbliżającym się sezonem. Fakt, że wybraliśmy się na zawody bez większego serwisu, udowodnił, że zawsze trzeba być przygotowanym na każdą okoliczność. Niestety koledzy, którzy startowali Evo 9, nie mogli pożyczyć mi turbo, ponieważ jest ono całkiem inne niż w mojej Evo 8. Pomimo awarii cieszę się, że mogłem uczestniczyć w austriackiej rundzie Mistrzostw Europy. Teraz skupiamy się już na GSMP i 42 Bieszczadzkim Wyścigu Górskim, który startuje już w dniach 13-15 maja w Załużu. Serdecznie zapraszam wszystkich kibiców na inaugurację polskiego sezonu.

Samochody: 
Źródło newsa: 
Źródło zdjęcia: 

News

Zimna runda Rallycross i Autocross
Druga runda Mistrzostw Polski Rallycross i Autocross, jaka odbyła się na... więcej
Rajd Chorwacji 2024: Jakub Matulka i Daniel Dymurski z trudną lekcją na chorwackich asfaltach
Jakub Matulka i Daniel Dymurski w miniony weekend rywalizowali w... więcej
Fundacja PZM: 1.5 proc. ma znaczenie
Okres rozliczania dochodów za 2023 rok to okazja do wsparcia potrzebujących... więcej
Szkolenie sędziów technicznych sportu samochodowego, 04-05.05.2024, Łódź
1. Zakres szkolenia: Szkolenie dla Sędziów Technicznych Sportu Samochodowego w... więcej
Rallycross i Autoccross wracają na Tor Poznań
Po wielomiesięcznej przerwie na Tor Poznań wracają wyścigi Rallycross... więcej
Nowości, powroty i niespodzianki – kto wystartuje w 52. Rajdzie Świdnickim?
77 załóg, w tym 26 w rajdówkach sprzed lat, zadeklarowało start w... więcej
Powracamy na asfalty – WRC Rajd Chorwacji na żywo w Motowizji
Padok Rajdowych Mistrzostw Świata powrócił już z wyprawy do Afryki.... więcej
Millers Oils partnerem tytularnym HRSMP
Nowym partnerem tytularnym Historycznych Rajdowych Samochodowych Mistrzostw... więcej
Szkolenie na licencję stopnia N-Drift, 22.04.2024, Autodrom Słomczyn
1. Termin: 22 kwietnia 2024 (poniedziałek)2. Miejsce: – Autodrom Słomczyn... więcej

Strony

- Archiwum