Drodzy Kibice! Wracamy do tematu bezpieczeństwa, ponieważ to jest priorytet dla nas wszystkich! Poniżej trochę wyjaśnień dotyczących zachowania samochodu w ekstremalnie trudnych sytuacjach. Spójrzcie na ten obrazek. Mamy wielką nadzieję, że służby mundurowe nie będą mieć z Wami kłopotu :) Jeżeli zobaczycie jakieś dziwne zachowanie, zgłoście to nam. Bądźmy dla tego sportu w Szczecinie razem, nie przeciwko niemu (y)
Rys. 1. Aby skrócić trasę przejazdu kierowca maksymalnie zetnie zakręt po poboczu. Po wyjściu z zakrętu samochód może zostać wyrzucony na zewnętrzne pobocze.
Rys. 2. Pamiętaj, że każdy błąd kierowcy przy najechaniu na „hopę” może spowodować lot samochodu w nieprzewidzianym kierunku.
Rys. 3. Kierowca wjeżdżając w zakręt umiejscowiony na skrzyżowaniu ma bardzo ograniczone pole manewru. Będzie ścinać zakręt jadąc po wewnętrznym poboczu. Nie stój po zewnętrznej stronie zakrętu.
Rys. 4. Zakręt o dużej skali trudności, nie wolno stać po zewnętrznej stronie na całej długości zakrętu.
Rys. 5. Bardzo niebezpieczny zakręt dla widzów, kierowca musi wjeżdżać od zewnętrznej strony zakrętu, potem mocno ścina po poboczu. Samochód może zostać wyniesiony na zewnętrzną stronę zakrętu.
Więcej informacji: www.rajdmagnolii.pl/2016/03/02/kibice
#RajdMagnolii #Motoshow #Szczecin II Szczecin Floating Garden II MasterCars24 II Proauto - Autoryzowany dystrybutor Oleju Castrol i Lotos II DDB Auto Bogacka II Tenzi II Promoto sklep motocyklowy