Wypowiedzi zawodników po Rechberg-Rennen

Jerzy Nowakowski:
Niestety na drugim podjeździe wyścigowym awarii uległ silnik w moim BMW. To niespodziewana awaria, bo w zeszłym sezonie silnik spisywał się rewelacyjnie, później przeszedł przegląd i wymienione zostały między innymi panewki, które teraz 1 km przed metą nie wytrzymały. Wielka szkoda, bo zakładałem walkę o punkty od początku sezonu. Teraz czeka mnie okres wytężonej pracy, czyli remont silnika i założenie wymarzonej, innej niż do tej pory skrzyni biegów. Czasu jest mało, ponieważ chciałbym gościnnie wystartować w Polsce, w eliminacji Mistrzostw Europy Strefy Centralnej w Załużu. Lubię ten wyścig a i stęskniłem się za polskimi kibicami! Dlatego trzymajcie kciuki, aby wszystko się udało. Zapraszam do Załuża.

Paweł Gos:
Niestety występ w Rechbergu był dla mnie bardzo krótki. Nasze zaangażowanie logistyczne, jakie przygotowaliśmy na te zawody okazało się bardzo duże, a udało się przejechać zaledwie 8 km. Ostatecznie jazda zakończyła się awarią turbo i odpadnięciem z rywalizacji. Niestety taki jest Motorsport. Pomimo krótkiego występu, jazda podczas treningów pokazała mi wielką różnicę między Lancerem grupy A, a Subaru, którym startowałem w sezonie 2015. Teraz muszę ustanawiać nowe granice. Chciałem powalczyć o czasy. Niestety nie udało się. Rechbergrennen to jeden z najlepszych wyścigów w Europie i mogłem przekonać się o tym na każdym kroku. Od ilości kibiców, przez organizację i ostatecznie konkurencję jaka pojawiła się na wyścigu. Chcę z pewnością wrócić tu za rok. Przez ten weekend dowiedziałem się na pewno jednego. Potrzebuję więcej kilometrów przed zbliżającym się sezonem. Fakt, że wybraliśmy się na zawody bez większego serwisu, udowodnił, że zawsze trzeba być przygotowanym na każdą okoliczność. Niestety koledzy, którzy startowali Evo 9, nie mogli pożyczyć mi turbo, ponieważ jest ono całkiem inne niż w mojej Evo 8. Pomimo awarii cieszę się, że mogłem uczestniczyć w austriackiej rundzie Mistrzostw Europy. Teraz skupiamy się już na GSMP i 42 Bieszczadzkim Wyścigu Górskim, który startuje już w dniach 13-15 maja w Załużu. Serdecznie zapraszam wszystkich kibiców na inaugurację polskiego sezonu.

Samochody: 
Źródło newsa: 
Źródło zdjęcia: 

News

Wystartował Rajd Safari, Kajetanowicz liderem w WRC2 Challenger!
Z tradycyjnym dopingiem tłumu fanów rozpoczęła się rywalizacja w ... więcej
Wśród afrykańskiej fauny i flory – WRC Rajd Safari 2024 na żywo w Motowizji
Po ponad miesięcznej przerwie do rywalizacji powracają najlepsze... więcej
Rajd Polski: 300 kilometrów oesowych i 70 widowiskowych stref kibica
Ponad 300 kilometrów na trasach dziewiętnastu, szutrowych odcinków... więcej
Komunikat GKSS PZM nr 5/2024
Informujemy, że Komunikat Głównej Komisji Sportu Samochodowego PZM nr 5/2024... więcej
Szkolenie na licencję stopnia ND-R, 06-07.04.2024, Olsztyn
PROGRAM SZKOLENIA I EGZAMINU KANDYDATÓW NA LICENCJĘ ZAWODNIKA I LICENCJĘ... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego, 06.04.2024, Olsztyn
PROGRAM SZKOLENIA I EGZAMINU NA LICENCJĘ SĘDZIEGO SPORTU SAMOCHODOWEGO STOPNIA... więcej
Szkolenie na licencję stopnia ND-C, NDJ-C, 14-15.04.2024, Tor Kielce
1. Termin: 14 - 15 kwietnia 2024 r. (niedziela i poniedziałek) 2.... więcej
Szkolenie sędziów sportu samochodowego, szkolenie na licencje stopnia ND-R, 03.04.2024, Gdynia
Szkolenie sędziów sportu samochodowego oraz szkolenie na licencję stopnia ND-R... więcej
Kajetanowicz i Szczepaniak już w Kenii, czas na legendarne Safari!
Gdyby kibice mieli wybierać rajdy według klucza: najbardziej ikoniczne,... więcej

Strony

- Archiwum